پاورپوینت قانون رقابت
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت قانون رقابت


به نام خدا

سلام



نام پروژه:پاور پوینت قانون رقابت تعداد اسلاید:59



قانون رقابت:

قانون رقابت مهمترين ابزار جهت ممنوعيت اعمال ضد رقابتي و تقويت رقابت‌ بازارها به حساب مي‌آيد، بطوري که در حال حاضر بيش از صد کشور جهان قانون رقابت دارند.



تفاوت ميان قانون رقابت، تنظيم و تنظيم زدايي:

قانون رقابت و سياست رقابتي در جهت تنظيم رفتارهاي ضد رقابتي توسط بنگاه ها تدوين و اجرا مي گردند،‌حال آنكه تنظيم زدايي در جهت حداقل ساختن آن دسته از عملكردهاي دولتي است كه در بازار موجد اختلال مي شود. علاوه بر اين موارد «تنظيم » نيز وجود دارد كه در جهت كنترل فتارهاي بنگاه ها در بخش هايي است كه شكست هاي بازاري مشاهده مي شود و رقابت به تنهايي قادر به حل مشكل نيست. تنظيمات به چهار صورت اقتصادي،‌ اجتماعي،‌بهداشتي و زيست محيطي مي باشند.


 تنظيم قيمت و كنترل:

در اين نوع تنظيم، يك توافق بلندمدت بين نهاد تنظيم‌كننده و بنگاه انحصاري وضع مي‌شود و طي آن بنگاه متعهد مي شود تا تقاضاي مصرف‌كنندگان را در حد معقول و در حداقل هزينه برآورده كند و در عين حال ملزم مي شود كه قيمت محصول خود را در محدوده تعيين شده توسط آژانس تنظيم كننده قرار دهد.



خرید و دانلود  پاورپوینت قانون رقابت






:: برچسب‌ها: دانلود پروژه پاور پوینت قانون رقابت , دانلود پروژه حسابداری , دانلود پروژه پاور پوینت حسابداری , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پاور پوینت حسابداری , پاور پوینت قانون رقابت , قانون رقابت , رقابت قانون ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: